מיתוג אישי במקום העבודה

מקום העבודה שלכם יכול להפוך לעיתים לסיר לחץ. הדחף הבלתי פוסק לקידום, התחרות המקצועית בין העובדים הרבים ועומס המשימות הבלתי פוסק, יכולים לגרום לחלק מהעובדים להיעלם כמעט לחלוטין בעוד אחרים מטפסים מעלה בצעדים קלילים.

אז איך מצליחים להתבלט מעל כולם בים התחרות שמסביב? התשובה פשוטה – מיתוג אישי במקום העבודה שלכם. רגע לפני שאתם פונים למשרד יחסי ציבור מצליח הכנו בעבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לצלוח בקלות את הדרך להצלחה.

עמדו ביעדים שלכם

השלב הראשון בדרך להצלחה הוא כמובן עמידה בכל היעדים שהוצבו לכם. אל תשקיעו את כל מאודכם רק במשימות שאתם אוהבים לעשות, מתוך תקווה שהן אלו שיובילו אתכם לקידום הנכסף שעליו חלמתם, אלא דאגן לבצע את כל המשימות שנדרשתם לבצע.

עמידה בכל היעדים תסייע לכם למתג את עצמכם כמקצוענים שניתן לסמוך עליהם בכל משימה. גם אם המשימה שעומדת על הפרק נחשבת קשה במיוחד או סתם לא אטרקטיבית.

אל תחשבו רק מחוץ לקופסא. צאו ממנה

כבר דובר רבות על חשיבה מחוץ לקופסא ועל ראייה לצדדים בדרך להצלחה. אבל, אם אתם באמת רוצים להצליח למתג את עצמכם כמובילי דרך צאו מהקופסא ואל תתנו להגדרות התפקיד שלכם להגביל אתכם. הרחיבו אופקים והגדילו ראש בכל הנוגע לפעילות הארגון.

ראייה רוחבית וחתירה לשיפור מתמיד גם אם הדרך אינו נוגע באופן ישיר לתפקיד המוגדר שלכם בחברה תסייע לכם למתג את עצמכם כבעלי ראש גדול אשר רואים תמיד את טובת הארגון כולו. זכרו תמיד כי מידע שנראה לכם פשוט יכול להוות אוצר לגורמים אחרים בארגון.

הסתכלו לעבר והביטו לעתיד

ההתנהלות היום יומית במקום העבודה הנוכחי שלכם מובילה למצב בו אירועים רבים חוזרים על עצמם. עובדה זו יכולה להפוך בקלות ליתרון עבורכם אם רק תדעו לקרא נכון את הסיטואציה בהתבסס על אירועי העבר ולנווט אותה אל הנקודה שתרצו.

כדי להצליח בתהליך הקפידו לבחור את עצמכם מעת לעת. חשבו על התוצאה הסופית אליה הגעתם ונתחו את השתלשלות העניינים – ראיה זו תסייע לכם להבין טוב יותר כיצד עליכם לנהוג במקרים דומים בעתיד.

שלטו ברגש שלכם

רגש הוא כמובן חלק בלתי נפרד מהאישיות של כל אחד מאתנו, אך, בלא מעט מקרים הם יכול להוות מכשול מקצועי עבורנו בסביבת סיר הלחץ של מקום העבודה.

הקפידו לפעול מתוך הראש והבטן ולא מתוך הלב, הציגו לפניכם את המשימה הסופית אליה אתם שואפים וזכרו תמיד כי  כניעה לרגש ושחרור קיטור תגרום אולי לכם להרגיש טוב יותר אבל תגרום לכם להפסיד בקרב התחרותי בדרך למעלה.

היו ייחודיים

שאלו את עצמכם כמה אתם חשובים לארגון שלכם ובעצם – כמה קשה יהיה להחליף אתכם?

העמיקו את הידע שלכם בתחומים הרלוונטיים לארגון שלכם והפכו למובילי דעה בתחום. לאחר שתתבססו כמקצוענים בתחום נסו לקדם אותו ולשפר אותו ברמת המחלקה או הארגון כולו במטרה לחזק את מעמדכם המקצועי.

בנו לכם רשת ביטחון

רבים מהעובדים נוטים לשכוח זאת, אך, נקודת המפתח החשובה ביותר בתהליך המיתוג שלכם היא בניית רשת ביטחון המבוססת על קשרים חברתיים. אל תדאגו לבנות רק קשרים חברתיים עם עובדים בדרג זהה לשלכם או עם דרגי ההנהלה בארגון אלא דאגו לפיתוח קשרים חברתיים עם גורמים נוספים גם מחוץ לארגון.

בלא מעט מהמקרים הקשרים האלה הם אלו שיסייעו לכם לטפס בקלות מעלה ואף יגנו עליכם במקרה של כישלון.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !