פתרונות סליקה בחינם

סליקה חינם – אמת בפרסום

הקיץ, חברת שירותי הסליקה הידועה טרנזילה יצאה במבצע ללא תקדים בישראל של סליקה באינטרנט לחצי שנה בחינם.

אז מה חדש ומה מיוחד במבצע?

התקדים של המבצע בכך שאין התחייבות ללא יוצא מהכלל, מבצע אמיתי ללא טריקים וללא אותיות קטנות.  ובקיצור אם אחרי חצי שנה, אתם לא מעונינים להמשיך בשירות הסליקה, אתם מודיעים לחברה וזהו – השירות מופסק ואתם לא מחוייבים יותר!

הדבר היחידי שיש לשים לב, שאתם מחוייבים לפתוח חשבון סליקה עסקי בפייפאל ולהפעיל אותו הלכה ומעשה. בעצם, סליקה עם טרנזילה וגם בפייפאל יתנו לכם יתרון משמעותי בשלב האחרון של הרכישה באתר, בזמן הקריטי של התשלום בפועל. הרי לא כל הלקוחות מעונינים לשלם בכרטיס אשראי, אך לאותם אילו בדרך כלל לא תהיה להם שום בעיה לשלם באמצעות פייפאל. בצורה זאת תוכלו להגדיל את המכירות באתר שלכם.

חשוב לדעת שטרנזילה מספקת לכם פתרון של הפקת חשבוניות אוטומטית ושליחתן במייל, פתרון משולב ויחיד ולא מערכות כפולות לכל אמצעי תשלום. סליקות יתקבלו בטרנזילה אם זה בכרטיסי אשראי ואם זה בפייפאל ורק אחרי אישורן בחברות הסליקה, המערכת תפיק עבורן חשבוניות חתומות אלקטרונית כנדרש על ידי הרשויות.

גם בתום המבצע, אתם ממשיכים להינות משירות איכותי ומקצועי הידוע של טרנזילה ובמחיר הוגן. בכל מקרה ומכל סיבה תוכלו להפסיק את השירות כי בטרנזילה אין התחייבות לתקופות ארוכות ואתם נשארים רק כשאתם מרוצים.

קצת על טרנזילה

חברת טרנזילה הוקמה בשנת  1999 על ידי חברת אינטרספייס על מנת לספק פתרונות תשלומים לאתרי אינטרנט. שירותי סליקה כוללים סליקת כרטיסי אשראי, חיובים עם פייפאל ותשלומים בהוראת קבע בנקאית. הפתרון כולל ממשק API  לאתרי אינטרנט או טופס מובנה באתר אם זה דף סליקה ברדיירקט או טופס מובנה ב IFRAME.

טרנזילה גם מספקת פתרונות תשלומים דרך סמארטפונים אם זה דרך אפליקציה או דרך ממשק סליקה ידני כמו בנקודת מכירה. המערכת אמינה ויציבה ביותר ועומדת בתקן אבטחה המירבי PCI-DSS ברמה 1.

קצת על פייפאל

פייפאל היא בעצם פתרון תשלומים באמצעות ארנק אלקטרוני. פייפאל היא חברה בינלאומית שמרכז הפעילות שלה הוא עמק הסיליקון שבארה"ב והיא בבעלות מלאה של אתר המסחר האלקטרוני הידוע EBAY.

יתרונות התשלום עם PAYPAL הוא בכך שפרטי כרטיס האשראי נמצאים באתר מרכזי אחד ומאובטח, ואינו מופץ לאתרים הרבים בהם מתבצעת הרכישה, אתרים שקשה לגולש לדעת מהי רמת האבטחה שלהם ומה הסיכון שבהם לחשיפת פרטי כרטיס האשראי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !