האם יהיה קידום אתרים בעוד שנה?

מאת: אופיר ורדי

כולם כותבים על זה אז החלטתי גם אני לכתוב בנושא.

מה יהיה עתיד קידום האתרים? האם המקצוע יעלם בשנים הקרובות כפי שהוא הופיע?

התשובה מאוד פשוטה אולם לפני שנגיע אליה נחשוב קודם מה זה בכלל קידום אתרים.

קידום אתרים

קידום אתרים SEO זה כמו שזה נשמע – קידום מיקום האתר בתוצאות החיפוש.

בימים שמנועי החיפוש היו בעצם אינדקסים – והמיקום בהם נקבע במקרים רבים באופן ידני ובהתאם לתשלום למפעיל מנוע החיפוש – לא היה קידום אתרים.

וזה בדיוק מה שיהיה בעתיד – כל עוד תהיה מערכת אשר מדרגת אתרים – ולא משנה אם מדובר על גוגל, פייסבוק או כל אפליקציה אחרת, יהיו מקדמי אתרים אשר ינסו לשפר את מבנה ותוכן האתר או את הפרמטרים האחרים אשר לפיהם האתרים מדורגים.

האם יהיה גוגל?

זו השאלה האמיתית – איך אנשים יחפשו בעתיד מידע? גם לשאלה זו יש תשובה פשוטה – אנשים יבצעו חיפושים במקום אשר יתן להם את התשובות הטובות ביותר.

כאשר אני מחפש מידע – כמעט בכל תחום  את התשובות הטובות ביותר אני מקבל בגוגל. אם אני מחפש מידע לגבי ארועים או מגמות מהזמן האחרון – או מה חם עכשיו – דווקא ניתוח דיונים בפייסבוק או ציוצים בטוויטר יתן מענה טוב יותר לבקשתי.

מנועי החיפוש מנתחים את הידע הקיים באתרים ועושים את זה לא רע – והמצב רק ישתפר.

מקדמי אתרים יהפכו להיות גננים

אולי בתור תחביב אולם נכון להיום- הכח שטמון בקידום נכון של אתר אינטרנט רק עולה. טוב, אני מצטער – אין הרבה זמן – עכשיו צריך גם לחשוב על קידום והתאמה לסלולר ולחזור ללקוח חדש…

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !