תדמית חיובית באינטרנט

תדמית באינטרנט – רקע

ברשת, כמו בעולם האמיתי, לתדמית יש חלק מרכזי בהנעת הצרכן לביצוע פעולה. יצירת תדמית חזקה היא חלומו של כל משווק ולאחר ביסוסה, כל תהליך השיווק הופך הרבה יותר פשוט וקל.

תדמית חזקה יוצרת בידול, משנה את תפיסתו של הצרכן וגורמת לו לחשוב שאותו מוצר/שרות טוב יותר עבורו מאלו שמוצעים על ידי המתחרים גם כאשר מדובר במוצרים או שירותים דומים מאד ואף זהים לחלוטין.

תדמית טובה יוצרת מותג בעל משמעות שממשיכה הרבה מעבר למוצר או לשרות עצמו, היא מעבירה עולם שלם של ערכים ואדם שרוכש את אותו מותג רוכש בעצם את עולם התוכן שסובב אותו כאשר חברות כמו נייקי, אמזון וקוקה קולה הוכיחו את זה מעל ומעבר. כל אחד מאיתנו מעדיף לעיתים לשלם יותר עבור מוצר או שרות שהתדמית שלו מתאימה לצרכים שלנו ולתפיסת עולמנו אפילו כאשר מוצעות לא מעט אלטרנטיבות לא פחות טובות ולעיתים אף יותר טובות.

התדמית חשובה לכל אדם באשר הוא – בין אם מדובר במנהל חברה, בעל עסק פרטי או סטודנט אשר מחפש עבודה או רוצה לשכור דירה.

ככל שהרשת מתבגרת יצירת תדמית חיובית באינטרנט הופכת יותר ויותר חשובה וכיום לא רק צרכנים נותנים קדימות למותגים, גם מנועי החיפוש וגוגל בראשם נותנים קדימות למותגים בעלי תדמית מבוססת על פני אתרים אלמוניים שלא נהנים ממצב כזה. אבל לרשת, כרגיל, יש חוקים משלה. הרשת מתנהלת בשקיפות מלאה ואם במציאות אף אחד לא שומע את אותה שיחת הטלפון מהלקוח הממורמר או קורא את מכתב התודה, באינטרנט קשה מאד להחביא דיונים ברשתות חברתיות, מאמרים, בלוגים וטוקבקים שכולנו מכירים.

כל אדם אשר מחפש מידע צריך להריץ חיפוש במנוע החיפוש המועדף עליו בכדי לשאוב כמויות אדירות של מידע על כל עסק וכמעט על כל אדם, מידע שישפיע בצורה משמעותית מאד על החלטתו הסופית.

בכדי לשרוד במציאות החדשה הזאת חייבים לטפח תדמית אינטרנטית חזקה המבוססת על אסטרטגיה ארוכת טווח ומתוכננת בקפידה. אחרת גם המוצר המוצלח ביותר וגם האדם המקצועי ביותר עלולים למצוא את עצמם נסחפים מחוץ למודעות הציבורית של קהל הגולשים אל מצולות השכחה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !