מהו מיתוג אישי בפייסבוק?

הרשת החברתית של פייסבוק היא ללא ספק הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם וכיום חברים בה כמה מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם. בין המשתמשים הרבים נמצאים גם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם שמוצפים בכל רגע נתון באינסוף תכנים שיווקיים שונים.

רגע לפני שאתם מוותרים על כניסה לתחרות האדירה בתוך שטף המידע הבלתי פוסק ברשת החברתית של פייסבוק כדי שתכירו את המינוח – מיתוג אישי בפייסבוק.

מיתוג אישי בפייסבוק?

כמויות המידע העצומות אליהן נחשף כל משתמש ברשת האינטרנט ככלל וברשת החברתית של פייסבוק בפרט הפכו את תהליך השיווק של כל בעל מקצוע או נותן שירותים לקשה ומורכב במיוחד.

היום, הצלחת התהליך אינה תלויה רק בשיגור התכנים השיווקיים אל הרשתות החברתיות והמתנה לתגובת הלקוחות אלא מותנת בבניית מיתוג חזק ואמין שימשוך את המשתמשים אליו תוך התבדלות מהמתחרים והצגת היתרונות.

אומנם, תהליך מיתוג אישי ברשת החברתית של פייסבוק אינו מתמקד במיתוג של חברה או מוצר פיזי כלשהו אלא במיתוגו של אדם מן השורה. אך, חיסרון זה יכול להפוך בקלות ליתרון על ידי יצירת אינטראקציה עם משתמשים אחרים ברשת החברתית וכמובן יצירת קשרים אישיים.

רגע לפני שמתחילים

רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך של מיתוג אישי ברשת החברתית של פייסבוק חשוב שתעצרו ותתמקדו לכמה דקות בקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. נסו לבנות את פרופיל הלקוח שלכם על ידי שאילת שאלות כמו – מהו גילם הממוצע של הלקוחות שלכם? מהם תחומי העניין הנוספים שלהם? וכמובן היכן הם פעילים בתוך הרשת החברתית של פייסבוק?

אחרי שהצלחתם לאפיין את הלקוחות שלכם, הגיע הזמן להתקדם צעד נוסף קדימה ולתכנן את אסטרטגיית המיתוג שלכם בתוך הרשת החברתית של פייסבוק. הגדירו לעצמכם מראש מהם היתרונות שלכם על פני המתחרים ומהם התכונות שתרצו להציג בפני המשתמשים האחרים ברשת החברתית.

מיתוג אישי באינטרנט – הלכה למעשה

אחרי שאפיינתם את הלקוחות ותכננתם את אסטרטגיית השיווק שלכם תוכלו להתקדם לשלב הפרקטיקה בתוכנית ולהתחיל בתהליך המיתוג שלכם ברשת החברתית של פייסבוק.

השלב הראשוני הוא כמובן הקמת הפרופיל העסקי שלכם ברשת החברתית של פייסבוק. בעמוד העסקי שלכם תוכלו לפרסם תכנים שונים המיועדים לקהל הלקוחות שלכם וימשכו אותם אל העמוד וכמובן גם תכנים שיווקיים שונים מעת לעת כשהמטרה היא יצירת מעורבות משתמשים גבוהה שתוביל לגידול במספר האוהדים שלכם.

תוכלו להרחיב את הפעילות על ידי יצירת קבוצה המותאמת לנישה בה פעילים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ואנשי מקצוע נוספים באותו תחום. כך תוכלו ליצור דיאלוג עם מומחים נוספים בתחום וליצור מעין קבוצת מומחים אליה יפנו הלקוחות בנושאים הרלוונטיים.

בתוך פעילות הקבוצה הקפידו לפרסם תכנים שונים מתוך הפרופיל העסקי שלכם וכמובן מתוך אתר האינטרנט שלכם על מנת להגדיל את החשיפה מול בעלי המקצוע הנוספים וכמובן מול הלקוחות. בנוסף, הקפידו לספק מענה מקצועי, ישיר ויעיל לפניות של משתמשים בקבוצה – זכרו כי כל משתמש יכול להפוך בקלות ללקוח.

כעת, תוכלו להצטרף לקבוצות נוספות הקיימות בנישה בה אתם פעילים. בקבוצות אלו, תוכלו להציג את עצמכם כמומחים בתחום על ידי מענה לשאלות של חברים בקבוצה. התשובות שתספקו יכולות לכלול מענה מקצועי כמובן, אך, תוכלו גם להפנות את הגולשים לעמוד העסקי שלכם, לקבוצה שיצרתם או אפילו להציע סיוע טלפוני.

זכרו תמיד כי הרשת החברתית של פייסבוק היא למעשה אתר אינטרנט דינמי במיוחד המשתנה בכל רגע נתון. לכן, פעלו כל העת על פי הקווים המנחים שבניתם לעצמכם, אך, שמרו את היד על הדופק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !