מיתוג אישי באינטרנט עושה לך קריירה

המיתוג באינטרנט עובד ותורם לקידום הקריירה שלך

בין אם אתם מחפשים עכשיו עבודה ובין אם אתם עובדים כרגע ומחפשים אפיקי התקדמות לעתידכם – אתם יכולים להשתמש באינטרנט ככלי להצגתכם וקידומכם האישי.

כאשר מעסיק מחפש עובדים, עומדים בפניו לפחות עשרות פונים. הדרך שלכם להתבלט מעל עשרות אלו היא באמצעות בידולכם מהשאר ומיתוג אישי.

ראשית עליכם לנכוח ברשת…

ישנן מגוון דרכים ליצירת נוכחות באינטרנט, אך היא חייבת להיות נכונה ומועילה. לכל הציוצים ועדכוני הסטטוס בפייסבוק ישנה גם נוכחות, אך האם כל אלו הם בהכרח מה שנרצה שהמעסיק הפוטנציאלי העתידי שלנו יראה?

נוכחות נכונה משמעה הגשה לרשת מה שאנחנו מוכנים שיידעו עלינו. מה שנרצה שיתקבל בתוצאות החיפוש שיקבל אותו מעסיק, כאשר יתעניין בפרטים מעבר לקורות החיים. אז אם יש לכם אתר אישי, או מפרסמים בבלוגים או אפילו פרסומים במקומות שונים – אתם בחצי הדרך…

היתרונות של הגשת מידע יזום:

  1. היתרון המשמעותי ביותר הוא זה שלשמו התכנסנו… – יצירת הרושם – הרושם הראשוני. מעסיק שיראה את הדברים ויורשם מהם, יזכור מי אנחנו בבואו להחליט מי זוכה במשרה.
  2. אם אנחנו מעלים לרשת עבודות ותכנים אחרים, הרי זה כיוון שאנו בטוחים באיכויות שלהם ויש לנו מספיק ביטחון להציג אותם בפני כל. תכונה של ביטחון עצמי היא בהחלט אחת מרשימת המכולת של המעסיק הפוטנציאלי.
  3. מיתוג מיתוג מיתוג – ככל שנעלה לרשת יותר תכנים העוסקים בתחום המקצועי שלנו, כך יווצר קשר בין השם שלנו ובין התחום שבו אנו עוסקים וההגדרה המקצועית שלנו תהיה הרבה יותר מקצועית וממוקדת.

כמו שאת רומא לא בנו ביום אחד, כך גם יצירת הנוכחות שלכם באינטרנט היא משהו שיש לעבוד עליו ולתחזק אותו בחוכמה, ולאורך זמן

בתור מתחילים בתחום, בחרו לכם פלטפורמות שהן בסיסיות ברשת, שיכולות להיות מקום טוב להתחיל בו.

דוגמאות:

  1. גוגל – ישנה בגוגל אופציה לפתיחת דף פרופיל אישי ובו פרטים ולינקים לקו"ח, לעבודות קודמות שהכנתם וכו'. בנוסף יש למלא מספר פרטים ועובדות על עצמכם ועל הרקע המקצועי שלכם.
  2. אתר LinkedIn – זוהי רשת חברתית ומקצועית הגדולה ביותר בעולם. פתיחת דף באתר זה תיצור פרופיל קורות חיים משודרג, המחולק לפי קטגוריות כמו השכלה שרכשתם, מקומות עבודה קודמים, תחומי התמחות ועוד.
    מעבר לכך שמי שיחפש אתכם יקבל את הדף האישי המקצועי הזה, גם חברות כוח אדם מבצעות באתר LinkedIn חיפושים אחר מועמדים מתאימים למשרות שפנויות אצלם והם יוכלו למצוא אתכם גם מבלי שתפנו אתם להצעת עבודה.
  3. רשתות חברתיות למיניהן – רבים היום מוסיפים את העיסוק שלהם ליד שמם בפרופיל ברשת חברתית. ישנם כאלו המחזיקים דפים נפרדים עבור חיי החברה הרשמיים שלהם ועבור החיים המקצועיים. הדף המקצועי מאפשר הצגת תכנים מקצועיים רלוונטיים למי שיחפש אחריכם ובנוסף, הוא מאפשר הצצה לחייכם הפחות רשמיים, אם כי אל לו להיות אישי מדי, שכן המטרה היא יצירת networking מקצועי ולא הוספת חברים מגניבים…

עם הזמן, ולאחר שתבינו איך עובד כל הנושא, תוכלו להתקדם ולמתג עצמכם באינטרנט גם "במים העמוקים" ולהקים אתר תדמית מסועף ומורכב, או שניים, ואף להעסיק מישהו שיעסוק בקידום האתרים הללו במנועי החיפוש וברשת.

עד אז – בהצלחה בצעדים הקטנים…

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !