כיצד בונים תדמית?

כיצד ניתן לבנות תדמית חיובית לאדם / חברה

למנועי החיפוש בכלל ולגוגל ככלי תדמית בפרט ישנה השפעה רבה על אופי המיתוג ולכן אינדיקציה טובה למידת הצלחתו של כל  תהליך יצירת תדמית היא הדף הראשון של תוצאות דפי החיפוש. כל מפרסם צריך לשאוף לכמה שיותר תוצאות חיוביות המקושרות אליו או אל החברה שהוא מייצג.

תוצאה כזו ניתן להשיג רק מתוך היצמדות לאסטרטגיית מיתוג אישי או מיתוג עסקי מקצועית ומקיפה שמביאה בחשבון פרמטרים שונים ומשתנים ובראשם 3 מרכיבים בסיסיים:

1. הכרת הכוחות הפועלים בשטח

אם אתם מבקשים להיות קול מוכר וחיובי בנישה שלכם עליכם להכיר את דמויות המפתח באותה נישה ואת השפה בה הם מדברים.
הכרת הנישה כוללת בחינה מעמיקה של המתחרים ומילות המפתח שהם מתמקדים בהן, איתור כתבים, בלוגרים או דמויות מפתח מוכרות בתחום, זיהוי פורומים מקצועיים מאותה הנישה, אתרים חברתיים וקבוצות מאורגנות שמתעסקות בנושא וכו'. כל אלה הם שחקנים שחשוב לדעת על קיומם, פועלם ובמידת האפשר לגרום להם להתעניין במה שיש לכם להציע.
חשוב לציין כי תהליך זה אינו עניין חד פעמי, רשת האינטרנט היא אחד הדברים היותר דינאמיים שיש ובכל יום צצים ועולים כוחות חדשים בשוק שיש להכיר.

2. שמירת האצבע על הדופק

יצירת תדמית באינטרנט כרוכה במעקב וניטור מידע קיים כמו גם אחר מידע חדש שמתווסף לרשת בכל רגע ורגע. אם מישהו אומר עליכם משהו חיובי תוכלו לספר על כך לעוד אנשים. ואם מישהו אומר עליכם משהו שלילי תוכלו לנסות להרגיע את הסערה ולהפעיל טקטיקות התמודדות שונות שימזערו נזקים, כמו הסרת תוצאות שליליות במידת הצורך, אבל לשם כך אתם צריכים לדעת מזה.
ישנם כיום מספר כלים אינטרנטיים שנועדו לסייע במעקב מסוג זה ובזכותם תוכלו לבסס מערכת ניטור איכותית ומקיפה.

3. לקיחת יוזמה

הדרך הטובה ביותר לשלוט על איכות התדמית שלכם ברשת היא ליצור אותה במו ידיכם. תוכנית פעולה מתמשכת ומתחדשת תעזור לכם רבות ביצירת תדמית חיובית אותה אתם מחפשים. עזרו לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם להיתקל כמה שיותר בשם המותג, העסק או האדם שאתם מקדמים, התמקדו בכתיבת תוכן איכותי, קחו חלק פעיל ברשתות חברתיות, הפיצו מאמרים מקצועיים והשתתפו בפורומים בתחום ואף נהלו אותם במידת האפשר.
השתתפות פעילה שכזו תהפוך אתכם למשהו מוכר ומזוהה עם ערכים חיוביים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !