גוגל – רושם ראשוני

גוגל ככלי ראשוני לבדיקת רקע ולהתרשמות

כל עסק או אישיות אינטרנטית יכולים להפיק תועלת רבה משימוש נכון במנוע החיפוש של גוגל. בדומה לסקרי שוק ודעת קהל חיפוש בגוגל יכול לחשוף מידע חיוני, עדכני ואיכותי על מוצר, שירות או אדם והכול ללא כל עלות ובמהירות שיא.

כיום, החיפוש בגוגל הוא הדלת לרשת האינטרנט. גוגל הוא הכלי המרכזי לחיפוש מידע עם למעלה מ-200 מיליון חיפושים ביום. כאשר משתמש רוצה לדעת יותר על מוצר, שירות או אדם מסוים סביר להניח שהדבר הראשון שהוא יעשה זה להריץ חיפוש בגוגל.

כמות התוצאות שהוא יקבל ואיכותן היא שתכתיב את הצעד הבא של הגולש, יחד הן יוצרות תדמית מסוימת, רושם ראשוני, בראשו של הגולש וכולנו מכירים בכוחו של הרושם הראשוני בעת קבלת החלטות.

אם מדובר בחיפוש מוצר או שירות – כאשר התוצאות "משדרות" תדמית חיובית –  הסבירות להפיכתו ללקוח פעיל עולה בצורה משמעותית, במידה והרושם הראשוני מצייר תמונה עגומה או חסרה הגולש לא צריך להתאמץ יותר מידי בכדי להמשיך הלאה ולחפש משהו אחר.

במקרים רבים מבוצע חיפוש אודות אדם – על ידי הקשת שמו – כאשר התוצאות המופיעות בדפים הראשונים יכולות לקבוע האם הוא יזומן לראיון עבודה, יצליח לשווק את עצמו או את השירות שהוא מציע או ישאל שאלות נוספות בנושא הליך משפטי שבו היה מעורב לפני שנים.

חיפוש בגוגל הוא דרך מצוינת לבחון מספר דברים:

  1. הנראות האינטרנטית – כלומר כמות הפרסומים הנוגעים למוצר/שירות שאתה מציע.
  2. התדמית הכללית – האם ישנם יותר פרסומים חיוביים או שמא דווקא פרסומים שליליים על אותו מוצר, שירות, חברה או אדם.
  3. דירוג ביחס למתחרים– האם המוצר/שירות מדורג בחופף למותגים מוכרים או שאולי הוא מזדנב לו הרחק מאחור.
  4. מה אומרים עליך ואיפה – דפי החיפוש מציגים תוצאות מקיפות מאד של כל הפרסומים הרלוונטיים לחיפוש שלך, אם פורסם משהו בבלוג או באתר, גוגל ידע מזה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !