קידום אתרי וורדפרס

גוגל הוא מנוע חיפוש שמשמש מיליוני אנשים מדי יום. זה לא רק למציאת מידע, אלא גם למציאת עסקים ושירותים. זו הסיבה שגוגל אדוורדס חשובה כל כך עבור כל עסק שרוצה להגדיל את בסיס הלקוחות שלו. אדוורדס היא הדרך הפופולרית ביותר לפרסום בגוגל, וזה לא רק בגלל שהם בחינם. הם גם מאוד חזקים ויעילים בהעברת לקוחות לאתר שלך כשאתה משתמש בהם נכון. קידום אתרים בגוגל הוא שירות שגוגל מציעה כדי לעזור לאתרים להגדיל את הנראות שלהם בתוצאות של מנועי החיפוש.

 

גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים בעולם

יש לו למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, והוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר במספר מדינות.

ישנן דרכים רבות לקדם את האתר שלך בגוגל, אך נתמקד בשתיים מהן:

1) השתמש ב-Google AdWords כדי לקדם את האתר שלך

2) השתמש ב-Google Webmaster Tools כדי לשלוח את האתר שלך לאינדקס

קידום אתרים בגוגל הוא סוג של שיווק באינטרנט המתמקד בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל. המטרה היא להביא את האתר

האלגוריתמים של גוגל משתנים כל הזמן. גוגל התנסתה באלגוריתם חדש שידרג אתרים לפי הפופולריות שלהם ולא רק לפי האיכות שלהם. הרעיון מאחורי הניסוי הזה הוא להפוך את האינטרנט לנגיש יותר לאדם הממוצע. הניסוי הזה עדיין בשלביו המוקדמים ויש הרבה שאלות וחששות אם זה יהיה מועיל לאינטרנט או לא. קידום אתרים בגוגל הוא תהליך של הופעת האתר בצורה בולטת יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. ניתן להשיג זאת באמצעות שיטות שונות כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש ופרסום בתשלום בגוגל.

 

לגוגל יש הרבה דרכים שונות לעזור לך לקדם את האתר שלך

יש לו כלי חינמי בשם גוגל אדוורדס. זה יכול לעזור לך לקבל יותר תנועה לאתר שלך על ידי פרסום שלו במנוע החיפוש של גוגל לקידום אתרי וורדפרס. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לפרסם ב-YouTube, ב-Gmail ובאתרים פופולריים אחרים. לגוגל יש גם שירות בשם   Google Shopping Ads. זוהי דרך נוספת עבורך לפרסם את המוצרים או השירותים שלך באינטרנט מבלי שתצטרך לשלם עבור כל קליק או הופעה שאתה מקבל מפרסומת. זוהי דרך חסכונית למצוא אנשים שמחפשים מוצרים או שירותים דומים באותו אזור כמו שלך. גוגל עבדה על כלי חדש שיאפשר לבעלי אתרים לראות כיצד גוגל מקדמת את האתר שלהם. הכלי, הנקרא Google Webmaster Tool, יספק תובנות לגבי שאילתות החיפוש שמביאות מבקרים לאתר, וכן כמה מבקרים מגיעים מגוגל. על מנת לקבל מידע זה, בעלי אתרים צריכים להוסיף קוד מיוחד הנקרא "קוד המעקב של Google Analytics" לקוד המקור של האתר שלהם. קוד זה אינו גלוי בדף ואינו משפיע על איך שהוא נראה או מתפקד בשום צורה. בנוסף, אתרים שמותקן בהם קוד זה יכולים גם להשתמש בשירות Google Analytics בחינם עד 10 מיליון כניסות בחודש.

הכלי החדש הזה יאפשר לבעלי אתרים ולמשווקים דיגיטליים כאחד לראות היכן הם עומדים ביחס לאתרים אחרים ב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !