הסרת תוצאות ומיתוג אישי – הקווים האדומים

קיימות סיבות רבות אשר בגינן מופיעות תוצאות שליליות או לא מחמיאות בגוגל ובשאר מנועי החיפוש.

במקרים רבים, הפרסומים נובעים מסכסוכים עסקיים או אישיים – אמצעי התקשורת אוהבים לפרסם ידיעות עסיסיות – לכן פרסום הכפשה או הגזמה בתיאור מאורע כלשהו יפרסמו בסבירות רבה יותר מאשר סכסוך אזרחי רגיל.

כמו כן ספקי שירות ובעלי עסק אינם יכולים לספק את כולם – תמיד יהיה צרכן לא מרוצה אשר יכול לפרסם חוות דעת שלילית, ביקורת לא מחמיאה או לפתוח דיון בפורום כלשהו.

לא מעט אנחנו שומעים על מעצרים מתוקשרים של אנשי עסקים, פוליטיקאים ושאר אנשי ציבור. במקרים רבים מדובר על בלון נפוח – המשטרה אוהבת יחסי ציבור ורוב המעצרים והחקירות מסתיימים בלא כלום – אולם הפרסומים באתרים השונים נשארים לעד.

אלו הם חלק מהמקרים אשר בהם אנחנו נתקלים כאשר פונים אלינו להסרת תוצאות מגוגל – מחיקת פרסומים שליליים. במקרים אלו מדובר על שירות לגיטימי וחיוני – זכותו של כל אחד לשמור על התדמית שלו ברשת ובכלל.

אולם קיימים גם מקרים אחרים – אשר בהם מתעורר אצלנו ספק לגבי מתן השירות.

מה הייתם עושים במקרה שבו היה פונה אליכם איש עסקים אשר פעם אחר פעם "עוקץ" את שותפיו, מסתבך במעשי מרמה, ולמעשה התמחותו היא לגייס שותפים ומשקיעים, לקחת את כספם ולהתחיל כל פעם מהתחלה.

איש העסקים הזה מעוניין "לנקות" את שמו בגוגל – על מנת להתחיל את אותו הסיבוב מהתחלה. האם במקרה כזה הייתם לכאורה מסייעים לו לשמור על תדמית נקייה?

לכל אחד יש את הקו האדום שלו. נשמח לשמוע מה דעתכם ומה הקו האדום שלכם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !