פרסום באינטרנט

פרסום ומיתוג אישי באינטרנט

פרסום באינטרנט הוא תחום חדש בפרסום, שנוסף על המדיומים הישנים והמוכרים: טלוויזיה, עיתונות מודפסת, שלטי חוצות וכו'. התחום תופס תאוצה ככל שהשימוש באינטרנט תופס עוד ועוד נישות.

יתרונות הפרסום באינטרנט

היתרון הראשון של הפרסום באינטרנט הוא ההגעה לקהל רחב של גולשים, רובם צעירים. בישראל, לדוגמא, 72% ממשקי הבית גולשים באינטרנט, מעל חצי מהם על בסיס יומיומי, כאשר הגלישה באינטרנט באה על חשבון שעות צפיה בטלוויזיה וקריאת ספרים ועיתונים- ובעצם נוגסת באפיקי פרסום אחרים. בנוסף, האינטרנט מהווה אופציה לפרסום זול יחסית בכל רחבי העולם.

מעבר לפופולריות הגדלה של האינטרנט, לפרסום באינטרנט יתרון משמעותי על פני פרסום במדיות אחרות: הכוונה ליכולת למדוד כל הזמן את האפקטיביות של הפרסום, וכך למקד את הפרסום בפלחי שוק ספציפיים בהתאם לתוצאות. הפרסום באינטרנט, בניגוד לשיטות הפרסום הקלאסיות, הוא מדיד וניתן להתייעלות מתמדת לפי פרמטרים ברורים.

יתרון נוסף של האינטרנט, הוא האפשרות להגיע לקהלים ספציפיים וממוקדים מאוד באמצעות הפילוח הטבעי של האתרים- למשל לפי שפת האתר, לפי אופי האתר (למי הוא פונה, במה הוא עוסק, האם הוא מכירתי), לפי שעות הפעילות, האזור הגאוגרפי ועוד.

כיוון שהאינטרנט הוא מדיה שמתחדשת ללא הרף, גם שיטות הפרסום מתחדשות ומתייעלות כל הזמן. משרדי פרסום פונים לאפיקי פרסום יצירתיים ברשת, וממציאים את הגלגל מחדש- שוב ושוב. בזמן האחרון מדיות אחרות, כמו טלוויזיה ועיתונות, משתפים פעולה עם אתרים לצורך פרסום משותף, לדוגמא ערוצי הטלוויזיה שמתהדרים כולם באתרי אינטרנט ובהם תכניות נבחרות, משחקים, פורומים ועוד.

מה כולל פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט אינו מקשה אחת. הרשת מציעה מגוון של אפיקים לפרסום, כשתמיד ניתן להמציא אפיקים חדשים ולהגיע לקהלים משתנים.
פרסום יעיל ברשת יתפרש על פני מגוון אפיקים, בהתאם לקהל היעד, לאופי המוצר או השירות, לחידושים ברשת ועוד. כך למשל, הפרסום באינטרנט התחיל במודעות פרסום בתוך באנרים על המסך, שיטה שלקוחה מפרסום בעיתונות המודפסת. שיטה זו עדיין מקובלת באתרים רבים, אך נוספו לה שיטות רבות ומגוונות בהתאם

לפופולריות המשתנה של אתרים ושל מנועי החיפוש. גם הבאנרים שינו את צורתם, וכיום הם מופיעים בצורות שונות על פני המסך: כפרסומות צפות על דף האינטרנט, נמרחות על המסך כשמגיעים אליהן עם העכבר, או מקשרות את מי שלוחץ עליהם לאתר של החברה.

•    פרסום תלוי חיפוש- הקמת אתרי תדמית- כולל עיצוב והעלאת תוכן מקצועי ושיווקי וכן אופציות ליצירת קשר, הרשמה לניוזלטר או מכירת המוצרים דרך הרשת, קידום האתר במנועי החיפוש הישראליים והבינלאומיים.
•    פרסום בבאנרים ובפרסומות קופצות מסוגים שונים.
•    פרסום באמצעות המייל-
א. ניוזלטרים- עדכונים הנשלחים אחת לכמה זמן לתיבות המייל של מי שנרשם לרשימות התפוצה (או שלא הסיר עצמו מרשימת התפוצה).
ב. שימור מועדון לקוחות
ג. דואר זבל
•    פרסום ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד. שיווק כזה מאפשר להגיע בצורה פשוטה לקהלים מפולחים מראש. בנוסף, הוא פונה בצורה יותר ישירה, אישית ו"חברתית" אל ציבור הלקוחות הפוטנציאלי, ומציע להם עדכונים על החברה או הארגון. השיווק ברשתות חברתיות מתאים במיוחד לגופים שקהל היעד שלהם הם אנשים צעירים, שמאכלסים את הרשתות החברתיות.
•    פרסום בפורומים מקצועיים ובבלוגים.
•    ריגול ברשת- איתור כתובות מייל ומספרי טלפון של לקוחות פוטנציאלים לפי חתכים שונים.

על מנת שמסע פרסום ברשת יהיה מוצלח, צריך לעקוב אחר תנועת הגולשים באתר, לזהות את חתך הגולשים ולערוך מדידה מתמדת של כל אחד מאפיקי הפרסום. האינטרנט מאפשר ייעול ומיקסום של תקציב הפרסום, כדי שיגיע לקהלים הנכונים בצורות אפקטיביות, אבל הוא דורש לא להרפות את היד מההגה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !