כיצד למנוע תוצאות שליליות בגוגל?

כאשר מופיעות תוצאות שליליות במנועי החיפוש (כן, אנחנו מתכוונים בעיקר לגוגל) יכולה להגרם פגיעה תדמיתית, אישית ועסקית. אומנם, ברוב המקרים ניתן לפעול על מנת להסיר תוצאות שליליות אולם פעולה זו איטית ועולה סכום לא מבוטל.

האם ניתן בכלל למנוע את הופעת התוצאות השליליות?

הקדמת תרופה למכה היא פעולה חכמה. בחלק גדול מהמקרים אתם יכולים לצפות מראש כי תוצאות ופרסומים שליליים יופיעו לכם או לעסק שלכם.

אתם מעורבים במשפט רווי דם? יש לכם מתחרים אגרסיבים? נערכת נגדכם חקירה פלילית?

זה הזמן לפעול מראש על מנת להקטין את הנזק הצפוי בעתיד.

מה אתנחנו ממליצים לעשות?

לא רק במקרים בהם צפוי בעתיד פרסום שלילי כדאי לנקוט בפעולות הבאות.  בניית מוניטין, מיתוג אישי או מיתוג עסקי נכונים בכל זמן והיום זה היום הנכון להתחיל לפעול.

בניית אתר

אם עדיין אין לכן אתר אינטרנט כדאי לבנות אחד. אם יש לכם אתר, כדאי לרענן אותו – להוסיף תכנים עדכניים, לוודא שאתם מופיעים בתוצאות הראשונה (ורצוי גם השניה) בחיפוש השם שלכם או שם העסק. אם לא כדאי לשקול להתחיל קידום אתרים

מה אתם עושים?

יש לכם התמחות מיוחדת? תחביב אהוב? סתם אתם אוהבים לכתוב? תתחילו לכתוב מאמרים ולפרסם אותם באתרי מאמרים ובאתרים העוסקים בנישה שלכם. חשוב לזכור להוסיף קרדיט מדוייק בשם שלכם או בשם העסק. את המשתמש תפתחו בכל אתר בשם שלכם או בשם העסק.

כתיבת בלוג

קיימים אתרים רבים המאפשרים פתיחת בלוג בחינם. תוכלו לפתוח בלוג אישי או עסקי כפעולה נוספות.

שיתופי פעולה עם עסקים אחרים

יש עסקים אחרים בתחום שלכם? פנו אליהם בבקשה שיוסיפו באתר שלהם דף תדמיתי על העסק שלכם.

פרסום הצלחות, חתימה על עסקאות ובעצם כל דבר חיובי

שלחו הודעה לעיתונות ולאתרי חדשות על כל ארוע חיובי שאתם מעורבים בו. זכיתם במכרז? בפרס? יש לכם משהו מעניין לספר? שתפו את העולם

הכל טוב ויפה – אין לנו זמן לזה

בניית תדמית חיובית היא פעולה מתמשכת. ככל שתתמידו בה כך התוצאות יהיו אפקטיביות יותר. אין לכם זמן או ידע בכך? פנו אלינו ונשמח לסייע לכם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !