השפעות על המיתוג באינטרנט

מה משפיע על המיתוג באינטרנט?

אתרים, פורומים, רשתות חברתיות, מאמרים ועוד:

תהליך המיתוג מושפע מקורלציה של מספר דברים במקביל, באופן מסורתי מירב ההשפעה יוחסה למאפיינים החיצוניים של הקמפיין כמו למשל בחירת סכמת צבעים נכונה, בניית לוגו חכם ושימוש באלמנטים וויזואליים אחרים אך בעולם האינטרנטי התפיסה המסורתית הולכת ומאבדת מהרלוונטיות שלה. אומנם אי אפשר להכחיש את כוחם של האלמנטים הללו אבל ברשת התוכן מדבר יותר מכל סממן חיצוני ולתוכן הכתוב יש את רוב ההשפעה.

יצירת מיתוג ברשת האינטרנט חייבת להביא בחשבון את אופייה הוויראלי והחברתי של הרשת ואת השפעתו הבלתי מעורערת של אופי  זה על יצירת כל מהלך שיווקי שהוא.

אתרי סמכות, פורומים, בלוגים, רשתות חברתיות ואתרים לפרסום מאמרים יכולים למנף או להרוס גם את תהליך המיתוג המושקע ביותר.
כמובן שלא כל פורום או בלוג משפיעים באותה מידה על תהליך יצירת התדמית ופרסום שלילי או חיובי באתר מאמרים זניח כנראה לא באמת ישפיע בצורה הרת גורל אבל די בפרסום פוסט אחד במקום הנכון בכדי למוטט תדמית לחלוטין או לחזק אותה לתלפיות.

דוגמא טובה לכך ניתן למצוא במקרה המפורסם של פיצה שרגא, פיצרייה מצליחה בתל אביב שמצאה את עצמה מתמודדת עם קשיים של ממש לנוכח חרם צרכנים שנבע ממכתב אחד מאמא ממורמרת על היחס שקיבל שם בנה האוטיסט. המכתב הועלה לרשת פייסבוק ותוך ימים ספורים בלבד אלפי אנשים התחייבו לא לקנות שם יותר.

תדמית ברשת מושפעת מכל איזכור בבלוג, מאמר, דיון בפורום, רשתות חברתיות, אתרי שיתוף, אתרים שונים לרבות אתר החברה, טוקבקים באתרי חדשות, פרסום פסקי  דין וכדומה.

כל הפרסומים הללו לא רק שמשפיעים בזכות המשקל שלהם עצמם, הם גם מתוגברים מטבעה הווירלי של הרשת, הם מופיעים בדפי תוצאות החיפוש, מקבלים קישורים ממקומות אחרים, מועברים במייל מאחד לשני ועוד. הרשת אוהבת תוכן טוב ועדיף כמה שיותר מעודכן, כל האלמנטים שהזכרנו כאן עונים על הקריטריונים הללו ולפיכך מחזיקים במשקל רב בכל תהליך יצירת התדמית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !