אבי כהן, אתה בבעיה

מיתוג אישי, תדמית אישית ברשת ומוניטין הם למעשה השלכה של תכונות מסויימות למישהו שאנחנו לא מכירים.

מעטים פגשו את יוסי ורדי אולם אין כמעט אדם שלא מודע ליכולות ולהישגים שלו. למעשה, מאחר ושם משפחתי הוא ורדי הרבה פעמים שואלים אותי אם אני קרוב משפחה שלו (ולא – אני לא). אבל מה קורה אם השם שלך הוא אבי כהן?

לחיפוש השם אבי כהן בגוגל יש 266 אלף תוצאות – ועוד עשיתי חיפוש במרכאות – כלומר רק כאשר הביטוי הזה מופיע במדוייק קיימת תוצאה..

חיפוש השם אבי כהן ללא מרכאות מניב מעל מליון ומאתים אלף תוצאות.

איך אבי כהן יכול למתג את עצמו?

בואו ונודה – אבי כהן בבעיה – קיימים אלפי ואולי עשרות אלפי אנשים שהשם שלהם הוא אבי כהן. היתרון היחידי קיים רק כאשר אבי כהן עשה משהו רע – הוא לא צריך שירות הסרת תוצאות שליליות – ברוב המקרים התוצאות הללו לא יופיעו במיקומים גבוהים, וגם אם יופיעו – מי אמר איזה אבי כהן זה?

מיתוג שם נפוץ שונה ממיתוג שם רגיל או נדיר. יהיה קשה הרבה יותר להגיע לנוכחות אינטרנטית קבועה במיוחד אם קיימים סלבריטאים או פוליטיקאים אשר זוכים לאזכורים רבים.

מיתוג אישי לבעלי שם נפוץ

להלן מספר אפשרויות למיתוג אישי באינטרנט לבעלי שם נפוץ:

כינוי אישי

יש לך כינוי מוכר – אולי כדאי למתג אותו. לא מומלץ להשתמש בכינוי לא מכובד כמו בולבולון אולם לאנשים רבים יש כינוי מוכר – כמו משה וחצי למשה לוי – הרמטכ"ל ה-12 של ישראל

הוספת תחום ההתמחות

אומנם יש תוצאות רבות בביטוי אבי כהן אולם בביטוי "רואה חשבון אבי כהן" לא קיימת אפילו תוצאה אחת!

אופס.. עכשיו קיימת כי כתבתי את הביטוי הזה כאן..

נסו להצמיד את השם שלכם לתחום העיסוק ששלכם או למקצוע ובכך להבדיל את עצמכם משאר בעלי אותו השם. מידע נוסף על נוכחות ברשת לקידום הקריירה

איך יחפשו אותך?

במקרים רבים הגולשים יבינו שחיפוש פשוט לא יניב את התוצאה המבוקשת. נסו לחשוב איך הם יחפשו אתכם – האם יצמידו תכונה מסויימת לשמכם? אולי שם עיר או שם חברה. המיתוג האישי שלם יכול להתמקד באחת התכונות הללו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !