יותר לקוחות פוטנציאלים – כך מקדם אתרים יגדיל את החשיפה שלכם

מקדם אתרים

כאשר הכלכלה כבר לא מה שהייתה פעם, החוכמה של מקדם אתרים מקצועי היא לסייע לעסקים אם קטנים, בינוניים וגדולים, להגיע לקהל היעד שלהם ולהגדיל את המכירות באופן משמעותי.

מקדם אתרים ניב פולסקי, מנכ"ל ניב ביז, זוקף לזכותו 15 שנות ניסיון, חדשנות, אסטרטגיה מנצחת  ועבודה סיזיפית.

מה מייחד את מקדם האתרים ניב פולסקי משאר המקדמים בשוק?

לאחר הסקר שביצעתי על מקדמי אתרים, הגעתי לחברת ניב ביז.

התקשרתי למנכ"ל החברה, ניב פולסקי והוא הזמין אותי לקפה במשרדו.

שאלתי אותו את השאלה המתבקשת, מה מייחד אותו משאר מקדמי האתרים בארץ, במיוחד כאשר השוק מוצף בהם, ניב חייך וענה לי, שהוא למד ומבין היטב את השוק המקומי.

כמו כן, הוא משתמש במילות מפתח רלוונטיות לאזור בו נמצא בית העסק אשר מעוניין בקידום.

ניב מבצע שימוש בטכנולוגיות חדישות, אסטרטגיה ייחודית שהוא עצמו בנה, מה שמסייע להתבלט בתחרות המקומית ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אשר מחפשים את המוצרים, או את השירותים של אותם בעלי עסקים.

 אני עוד יכול לספר לך, מציין ניב, שההצלחות שלי רק מוכיחות את עצמן, וכאן הוא מסובב את סך המחשב ומראה לי קמפיינים גדולים שביצע עבור חברת עורכי דין ידועה, כך שתוך זמן קצר גרם לתנועה של 300% לאתר.

הוא הראה לי עוד נתונים מרשימים, מה שגורם לו להיות מוביל כמקדם אתרים בשוק הישראלי ואף בארצות שונות ברחבי העולם.

האם קיימים קווי אופי מיוחדים לקדם אתרים מקצועי?

 בוודאי, עונה לי ניב מקדם אתרים צריך להתחיל את דרכו בחברת קידום אתרים לדעת לאהוב שינויים ולהסתגל אליהם די מהר.

עוד תכונה שכל מקדם אתרים חייב שתהיה לו היא הסקרנות. למקדם האתרים, חייב שיהיה בו "רעב" מתמיד וצריך לרצות ללמוד כמה שיותר.

"אני למשל מההתחלה הגדלתי ראש" הוא מעיד על עצמו, "מלבד הלימודים שלמדתי אני גם לומד המון תוך כדי עבודת הקידום”.

שם המשחק הוא שקיפות מלאה שירות מקצועי ודוחות שוטפים

אני מאוד דוגל בשקיפות מול הלקוחות שלי מספר ניב.

אני עם הזמן אף הבנתי, שההצלחה שלי הגיעה מההבנה העמוקה של לקוחותיי.

היום, אני מסוגל להתאים את האתר והקידום שלו לשינויים המתחוללים בשוק כל העת.

אני אף מציע שירות לקוחות איכותי, הצוות שלי מבין לעומק את הטכנולוגיה ואנו מסוגלים יחד ליישם אסטרטגיות מנצחות שהן אף מהוות את המפתח להצלחה שלי.

כאשר אני נפגש עם לקוח חדש אני מתמקד במטרות העסק

כאשר אני נפגש עם לקוח חדש, אשר מעוניין לבנות ולקדם אתר, אני תמיד מבקש ממנו להגדיר את מטרותיו בקידום העסק.

אני בוחן את סוג העסק ומאפייניו, את המטרות השונות שבעל העסק מעוניין להשיג בקידום.

המטרה שלי בתור מקדם אתרים היא לגייס לקוחות חדשים ולהגיע לאלה שעד כה, לא נחשפו לשירותי העסק או למוצריו.

אני תמיד נמצא עם המבט לעתיד

ניב פולסקי מקדם אתרים מומחה, בעל חברת ניב ביז, מציין בפני כי הוא נמצא תמיד עם המבט לעתיד.

אני בחרתי בצוות הנכון ויחד עם ידע מתקדם ושירות ללא תחרות, אני למעשה יוצר סינרגיה שמובילה אותי להצלחה הגדולה בשיווק הדיגיטלי.

אנו מתמודדים על בסיס יום יומי עם בעיות שונות ופותרים אותן באמצעות חשיבה משותפת.

 לסיכום

אני השתכנעתי לאחר העובדות וההצלחות של מקדם האתרים ניב פולסקי, אז אם אתם בעלי עסקים מעוניינים להגדיל את החשיפה לעסק שלכם, להגיע לקהל יעד חדש, זה הזמן ליצור קשר עם ניב ביז בנייה וקידום אתרים בחיפה, כך שתוכלו לציין לעצמכם כי הגעתם ליעד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !