קידום אתרים

קידום אתרים במנועי חיפוש הינו תחום אשר חשיבותו עולה משנה לשנה. אם נתאר את התחום בפשטות, מטרתו של כל מקדם אתרים היא לגרום לכך שהאתר אותו הוא מקדם יופיע במיקומים גבוהים במנועי חיפוש, או למעשה בגוגל, עבור ביטוי חיפוש שונים.

מקדם אתרים יכול לקדם אתר אינטרנט, בלוג, פורום או כל תוצאה אשר יכולה להופיע בגוגל. ניתן לקדם אתר מכירה, אתר המציע שירותים או אתר תדמיתי.

קידום אתרים – מה עושה מקדם אתרים?

קידום אתרים מורכב ממספר שלבים מרכזיים:

ניתוח התחום

ניתוח התחום כולל מחקר מילות מפתח – בדיקת ביטוי החיפוש החשובים בהם הגולשים משתמשים, בדיקת המתחרים ודרך פעולתם, ניתוח האתר במידה וקיים אתר ולמעשה שלב זה כולל את כל הבדיקות המקדימות אשר יסיעו בבניית תוכנית עבודה ובהערכת העלויות הצפויות.

תכנון האתר / אופטימיזציה

עבור אתר קיים בשלב זה מתבצעת אופטימיזציה אשר היא בעצם שיפור המבנה הפנימי וההגדרות של האתר – בניית קישורים פנימיים, ניקוי קוד, הגדרת כותרות, שינוי, מחיקה והוספה של דפים בהתאם לצורך.

עבור אתר חדש – בשלב זה מתבצע תכנון מדוייק של המבנה הפנימי שלו והיררכיית העמודים, הגדרת כל עמוד ומיקומו באתר וכמובן ביצוע והקמת האתר בהתאם לתוכנית.

תוכן

כמעט כל עבודת קידום אתרים כוללת הוספת תכנים ומאמרים חדשים באתר. כל אתר מצליח כולל תכנים רבים ובמהלך קידום האתר מתווספים תכנים רבים בהתאם לתכנון עבודת הקידום.

קישורים, קישורים, קישורים

עד כה כל השלבים עסקו בעבודה פנימים באתר. השגת קישורים חיצוניים לאתר חשובה מאוד – לקישורים חלק נכבד בדרוג אותו מבצעים מנועי החיפוש. מקדם אתרים יפנה לאתרים אחרים על מנת לקבל מהם קישורים לאתר.

מאחר והקישורים חשובים במיוחד נקדיש לנושא זה מאמר נפרד בהמשך.

מעקב ועבודה שוטפת

על מנת לבדוק את התנהגות הגולשים באתר שלכם יש להתקין תוכנות אשר מנתחות את ביצועי האתר. גוגל אנליטיקס היא התוכנה הנפוצה ביותר אם כי קיימות תוכנות רבות נוספות. התוכנות עוקבות אחר מקורות כניסת הגולשים לאתר, וכל פעולה שהתבצעה באתר. תוכלו לדעת מאיזה אתרים נכנסו לאתר שלכם, מאילו מילות מפתח נכנסו דרך מנועי החיפוש, כמה זמן שהו הגולשים בכל דף, באיזה דפים יש אחוז נטישה גבוה, איזה דפים ממירים גולשים ואיזה לא ועוד נתונים חשובים נוספים רבים.

באמצעות ניתוח הנתונים ניתן להבין מה צריך לשפר ולהוסיף באתר.

שלבים מתקדמים

עד כה תארנו את השלבים הבסיסים בקידום כל אתר. בתחומים תחרותיים זה לא מספיק – כל האתרים בדף הראשון מעסיקים מקדם אתרים וכולם מתאמצים לשפר את מיקומם. לכן, יש צורך בבניית שיתופי פעולה והשקעה רבה יותר – בניית אתרים נוספים בתחום, כתיבת בלוגים ועוד.

מאמר זה מיועד למי שרוצה לקבל מושג בסיסי לגבי קידום אתרים. במאמרים הבאים נסקור ונרחיב לגבי נושאים נוספים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אורגני בגוגל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל, כל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני בגוגל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו !